Didaktično-metodična struktura sodobnih učnih načrtov za srednješolsko zgodovino v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah

Avtorji

  • Danijela Trškan

Ključne besede:

učni načrti, zgodovina, srednje šole

Povzetek

Avtorica predstavlja didaktično-metodično strukturo sodobnih učnih načrtov, še posebej pa izpostavlja načrtovanje učnih načrtov, zlasti vsebine in ciljev. Pri vsebinskem načrtovanju učnega načrta izpostavlja sporočilnost, obseg, poglobljenost, starostno stopnjo učencev, težavnost, redukcijo, izbor, razporeditev učne vsebine in tematizacijo vsebine. Pri učno-ciljnem načrtovanju učnega načrta pa predstavlja različne vidike in vrste učnih ciljev s konkretnimi primeri za srednješolsko zgodovino (v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah). Sistematično načrtovanje učnih načrtov, ki vključuje namen, cilje, tematizacijo vsebine, načine učenja in poučevanja, učna sredstva, načine preverjanja in ocenjevanja znanja ter navodila, pa je izrednega pomena za učitelje, saj z njihovo pomočjo izvajajo vzgojnoizobraževalno delo.

Prenosi

Objavljeno

2001-01-01

Številka

Rubrika

Razprave